LADY IN YELLOW- Part 3

virselis

Nežinau nuo ko čia ir pradėti…
Kas, kažkiek skaito mano blevyzgas, turbūt pastebėjo, kad paskutinius metus mano stalčiuje visiškai uždžiūvo tušinukai. Priežastis? Net nežinau… Gal todėl, kad nieko naujo neįvyko? Gal todėl, kad paskutinius metus labai jau skip’inu visą auto gyvenimą, renginius ir etc, gal todėl kad tingiu? Ne ne, niekur aš nesislepiu, nesitraukiu ir kedų ant vinies dar nekabinu.

2

Pagaliau spyriau sau į šikną ir prisiverčiau prisėsti, atrinkti išsimėčiusias nuotraukas, prisiminti viską, kas buvo ir aprašyti, visiems iki kaulų čiulpų atsibodusios, Ledi Z paskutinio laikotarpio nuotykius. Kad jau praskipinau praeitų metų sezono dienoraštį, tai šį kartą, teks šiek tiek daugiau prikeverzoti nesamonių, iškart perspėju: Jūsų laukia visiškai boring valandėlė, su neįdomiomis istorijomis apie tai, kokias nesąmones išdarinėjau pastaruosius kelis metus.

1

O pradėsime dar nuo 2016 metų sezono pabaigos. Prieš užmiegant garaže žiemos miegui, nuvažiavau į “Diesel Animals” rengiamą “Dyno Day”, pasitikrinti, ko dar neįrašęs ateinančios žiemos darbų TO DO list’e.

3

Nors jau kurį laiką, beviltiškai kariavau su savuoju Greddy Profec – E-01 EBC, kuris nelabai veikė.

78

Finale, kažkoks prietranka sugebėjo suformatuot SD kortelę ( ir turbūt žinau kas ), kurioje buvo visas EBC soft’as. Tai realiai, boost’o nežinau nei ar turėjau, nei kiek turėjau, nes buvo tiesiog belekas. O iš beleko skaičiai gavosi tokie:

4

Kaip ir viskas aišku. Bus naujas EBC, reikės vėl lipti ant stendo ir dar kartą žiūrėti ko ir kiek ten yra.
Žiemos planas buvo pabaigti praeitos žiemos planus, kurių nespėjau įgyvendinti prieš 2016 metų sezoną.

5

6

27metų senumo močiutės kilimas, tiesiog verkdamas prašėsi būti keičiamas.

7

Pirminis planas buvo naujinti visą interjerą, bet po ilgų apmąstymų, buvo atsisakyta fantazijų, nes tiesiog, interjerui dar nėra 100% surinkta visa tai, ko man reikia ir šį kartą vėl nebus spėta visko surinkt, kad paskui nepersiuvinėt visko 10 kartų, nuspręsta naujinti tik būtiniausius mazgus.
27 metų senumo kilimą pakeitė alcantara.

8

9

Lūžusios salono dalys pakeistos naujomis.

10

Ir štai taip salone atrodė tas nuostabusis “Greddy Profec E-01 EBC, kuris ne tik kad kniso protą, bet buvo “puikiai” instaliuotas buvusio Z savininko, išdraskant centrinę konsolę. Nupirkta nauja konsolė. Vietoj buvusio “Greddy” šilelio, sumontuota “AEM” firmos EBC/Air-Fuel Ratio/Oil Temp gaugės. Mano akiai, jos belekaip gerai čia sukrito.

11

12

Tiesa, kol laukiau salono, vieną dieną į duris pasibeldė bene labiausiai lauktas mod’as – nauji stabdžiai.

13

K-SPORT priekinių stabdžių komplektas.
- 330mm ventiliuojamas raižytas diskas – OEM 280mm.
– 8 Pot stabdžių suportai – OEM 4Pot.

14

15

16

Kodėl stabdžiai? Nes Ledi Z stabdžiai… Kaip čia švelniau išsireikšt… Ne tai, kad Z stabdžiai sunkiai susitvarko su 1530kg karve, jų, toje savižudžio mirties kapsulėje, tiesiog nėra. Kodėl būtent K-Sport? Kodėl ne Brembo , Wilwood ar kiti? Turbūt dėl kainos ir kokybės santykio. Naršiau, rinkausi info, konsultavausi, skaitinėjau atsiliepimus. Automobilis neruošiamas sportui,tad reikalavimas buvo, kad gatvės sąlygomis, numynus stabdžio paminą, jie dirbtų savo darbą.

17

Ir patikėkit, šita sena, stora karvė pagaliau pradėjo stabdyti. Atvažinėti 2 sezonai, nusiskundimų kolkas kaip ir neturiu, apart kaladėlių žiauraus dulkėjimo. Apie jas jau buvau prisiskaitęs, kad komplekte įeinančios kaladėlės nėra pačios geriausios kokybės, mėgstančios pakaist, tad rekomenduojama, dedant ši stabdžių setup’ą, iškart sudėti geresnes kaladėles. Ar aš tai padariau? Aišku ne. Tiesa, dar prisiminiau istoriją, kaip tie stabdžiai buvo užsakomi. Apsisprendęs dėl stabdžių firmos, užeinu į e-shop’ą ir kaip Jūs manot, kokius užsisakau daug negalvodamas? Aišku, ką čia smulkintis – imam didžiausius, t.y 356mm. Buy Now- Check Out – Done. Savaite vaikštau pilnomis kelnėmis laimės, ir tik pyst į galvą klaustukas. 356mm – seriously? Juk deklaruojama minimum R18 ratams, bet pas mane, kaip ir R18, bet tai step lip’ai, ko pasėkoje vidine dalis turbūt nebus tokio diametro, kad galėčiau sugrūsti ratus, plius dar SSR’ų nipelis vidinėje barelio dalyje ir su tuo klaustuku iškart ateina riebus F**K. Stagiai bėgam i Google, nes esu 2500km nuo automobilio ir negaliu išsimatuoti in real time. Google pasako man, kad nieko nebus – šikna tau. Rašau dealer’iams- Sorry, gal dar neišsiuntėt durneliui stabdžių? Spėjau!! Brake kit’as tyliai laukė atvažiuojančio jų pasiimti kurjerio. Viskas greit pakeista į 330mm ir sprendimas pasiteisino, nes 356mm jei ir būčiau uždėjęs, tai tik garaže ant lentynos, bet tikrai ne į Ledi Z.

18

19

Keičiant stabdžius, pamačiau, kaip atrodo prieš 600km sumontuotas naujas išmetimas. Jooo… Static afigienai gerai, Static balls ir visa kita chernia B**T!!!

20

Dar 2016 metų sezono pabaigoje, apsilankyta “G.R.A.M.S Styling” dirbtuvėse ir užsisakyta keletą dalių.

84

Neatsibodo dar skaityti mano nesąmonių? Ok – Coffee Break.

85

Ok, judam toliau. Praeitais metais jau rašiau, kaip gimė ir kaip buvo įgyvendintas projektas- Ledi Z Goes Livery. Kas neskaitė ir jei įdomu, visa istorija čia -> http://www.jdvisual.lt/?p=9592

22

21

Tačiau, turbūt neminėjau, kas man pystelėjo į galvą tai padaryti. Istorija tokia, kad po žiemos pamačiau prieš metus nudažytą ir stipriai susėdusį kėbulą. Išlindo visos dažytojo chaltūros ( turbūt tai jau niekam ne naujiena apie dažytojų quality). Laiko vėl perdažinėti nebuvo, todėl buvo nuspręsta kreiptis į grafikos dizaino GURU – Benecką, pagalbos- slėpti visą išlindusį kėbulo celiulitą ir kitus nemalonius randus.

23

Sezono eigoje išgirdau begalę hate’ų, dėl tokio sprendimo, o pats taip ir neapsisprendžiau patiko man tai ar ne.

24

25

Namų darbai atlikti, metas pradėti šiltąjį sezoną. 2017 metų sezonui planų buvo nemažai. Eurotrip’as. Raceism, ChillNGrill, Low as Bass..
Deja, Raceism’as paskutinę minutę pakeitė renginio datą, tad teko rinktis Dub It.

27

26

Kaip ir kiekvienais metais, ne išimtis ir šiais, su draugais užsukti į bene stipriausią VAG Eventą. What? VAG Event’as su JDM’u? Pfff… Misija įvykdyta.

28

Daug nebesiplečiant, pasigirsiu tik truputi. 2017 metai man buvo turbūt vieni sėkmingiausių ir pagaliau gavau šiokį tokį feedback’ą už visus vargus. Tribal’inė Ledi nusinešė:
- Chill&Grill – Best Chill&Grill
– Dub It – 2 sponsors Best Choice
– Low As Bass – Best JDM

29

30

Po gero sezono, visiems prisižadėjau, kad dabar jau tikrai gana. Ledi Z pasirodymus reikia nutraukti ir migdyti ilgam ilgam miegui, kiek galima vaidentis su ja. Kaip tik tuo metu garaže apsigyveno naujas galvos skausmas iš kurio reikės kažką išgimdyti naujajam sezonui. Labanaktis Ledi Z.

31

STOP. Ir čia dar ne End Of Story.
Šaltasis sezonas, palengva judinu naujo projekto reikalus, dėliojuosi darbus, renkami part’sai ir vieną žiemos rytą, automobiliu susidomi žolės apsirūkę degradai, kurie neatsiklausę ėmė ir nukosėjo automobilį. Visos blogosios pusės geroji dalis yra ta, kad dar niekas nebuvo pradėta krauti į mašiną. Visos dalys buvo renkamos ir gulėjo padėtos garaže. Kelios savaitės depresijos ir pykčio. Atslūgus nervinių ląstelių spaudimui, įsijungė smegenų veikla ir pradėjau galvoti, ką toliau… O toliau juk yra mieganti Ledi Z. Pažiūrim į kalendorių. Prisimenam, kokiame stovyje užmigo dama. Pagalbos skambutis draugams. Pasidėliojame darbus, biudžetus, terminus ir ką… reikia kažką daryti.
TO DO LIST:
- Surasti kažkokius ratus, nes senieji sezono pabaigoje iškeliavo pas naują šeimininką.
– Nuimti tribal’ą. Vienam sezonui jo buvo per akis.
– Susitvarkyti techninius mazgus, kurie jau buvo pradėję giedoti giesmes.
– Spoileris. Reik leist ant žemės. Užsiskraidė padebesiais.
– Force majore.

Darbų planas yra. Imam atostogas, lekiam į garažą žiūrėti, kokia situacija. Pirmas darbas – lupti laukt tribal’ą.

32

33

Ir iškart laba diena. Linksmybės prasideda. Žinant, kaip atrodė kėbulo dažų būklė, buvau visiškai nenustebęs, kad būtent taip nusilupo livery.

34

Reikia vėl ieškoti dažytojo… Kol ieškomas dažytojas, skelbimuose radau klasikinius ratus JDM’ui – WORK VS-XX.

35

Aišku, išmatavimai visiškai tragiški damai.

– FRONT 18×8 ET+9
– REAR 18×9 ET+13

Dėl ratų modelio jau buvau apsisprendęs ir ieškojau būtent šio. Pradinė idėja buvo, užsisakyti naujus, pagal reikiamus išmatavimus, tačiau parašius Work’ams ir išgirdus 3+ mėn terminus supratau, kad nieko nebus, reikia ieškoti dėvėtų ir kažką iš jų gimdyti. Atkeliavus ratams, nieko nelaukiant šaunu į garažą matuoti.

36

UPS… Nebaisiai lenda ta ratas… Nu ok, čia matuojamas galinis ratas į priekį, nes priekinio dėl suportų tiesiog negalėjau uždėti. Kaip ir viskas aišku. Reikia naujų lip’ų ir tikėtis, kad viskas pavyks.

87

Po kelių savaičių į duris pasibeldžia nauji lip’ai.

37

38

Galinės palangės su centrais į priekį, priekio centras į galą su naujais lip’ais ir žiūrim, ką turim:

39

40

Tuo metu buvau toli nuo Ledi Z, todėl paprašiau draugų, kad padarytų primatavimus ir man atsiųstu LIVE, kaip ir kiek ten viskas tragiška. Gaila neįrašinėjau to paniško draugų juoko, reakcijų ir keiksmažodžių serenadų. Pas juos buvo vienintelis klausimas: kaip tu juos sukiši? Čia neįmanoma be –100 camber’io. Gal, man būnant vietoje ir matant visą bendrą vaizdą, taip pat kiltų tokia neviltis ir klausimai – Kaip??? Tačiau, per atstumą ir atsiųstas foto, buvau visiškai ramus kaip belgas. “Nepanikuojam, matau, kad viskas čia gerai sulys ir be camber gang’o”

41

Grįžęs toliau šokau prie Ledi Z reikalų. Vienas svarbesnių darbų- iš padebesių nuleisti tą spoilerį. Senukai – faniera – garažas – kūryba.

43

Pirminis rezultatas yra. 18cm žemiau nei buvo.

42

Nupirkti nauji “AMS Motorsport” downpipe’ai, nes senieji nuo to pastovaus išmetimo daužymosi visur ir visada, neatlaikė ir lūžo.

44

Perrinkta dėžė ir reduktorius, nes jau paskutinius kelis metus buvo pradėję dainuoti.

86

Ir pagaliau, rastas dažytojas, kuris apsiėmė perdažyti, dėl ko paskui laaabai keikėsi ir norėjo sudeginti tiek Ledi Z, tiek buvusį dažytoją.

45

46

47

Po keliu savaičių, šviežiai, dar kvepianti naujais dažais, į garažą grįžo Ledi.

48

Nėra ko laukt, šokam surinkinėti.

49

50

51

Grįžtant prie spoilerio kojų. Kaip prieš tai rodžiau, pasidariau forma, kuri mano akiai buvo patraukli ir tinkama ant Ledi subinės, bet juk nepaliksi fanierkės. Reikia važiuoti pas Grams’us, kad iš šios formos iškeptų karbonines kojas spoileriui. Kaip Jūs galvojat, nuvažiavau ir užsisakiau? Aga… atlėkęs užsiraunu ant naujos partijos medžiagų. Mindaugas, taip tarp kitko, parodo kevlaro medžiagos ruloną ir man pakerta kojas. Eik tu šikt, kaip gerai turėtų šis kevlaras susižaist su geltona spalva… “Ačiū Minde blyyn, kad parodei… Gal ta proga nori iškepti visą naują apdailą man? Ok, no probl.. Ačiū dar kartą- bankrotas….”
Va taip užsisakiau kojas….

52

53

54

Kol laukiama pilna nauja apdaila, Z surinkta.

55

Next Step. Misija – sukišti Work’us į arkas.

56

57

Kraunamės ratus ir lekiam pas suvedimo GURU – Repą, laikydami špygas ir tikėdamiesi stebūklo.

58

59

6 valandos prie Ledi suvedimo ir ratai beveik, beveik viduje.

60

Galas šiek tiek nepatinka, reikia dar korekcijos. Susidedam visus likusius žaislus.

61

62

Vėl skambutis Repui, lekiam daryti korekcijų. Priekis sukrenta idealiai, o galui pritrūksta labai nedaug. Suspension’as leidžia dar versti ratą į arka, bet pusašiai jau rėkia – apsiramink bachūras!!! Mes jau ir taip ant įtampos, ką tu dar čia nori padaryti…
Finale turim tokį vaizdą ir tokia situaciją. -5 camber’io visuose ratuose. Galas nuuuu nėra 100% idealus, bet yra kaip yra. Teks šį sezoną pabūti taip.

77

Ok, dabar jau galima pradėti sezoną. Tiesa, boost’o, kaip nebuvo, tai ir nėra. Kažkas vėl su EBC, bet kolkas nėra laiko aiškintis. Judam į pirmą mini event’ą Kaune, kurį organizuoja JDM.lt – JAPMEET. Žiūrėsim kokios aplinkinų reakcijos, po šiokių tokių atsinaujinimų.

63

Japmeet’as sako – ok. Pareigūnai sako – ok .

64

Reiškias galima judėti tolyn. Pirma, tolimesne vasaros kelionė – Raceism.

65

800km ir Vroclavas pasiektas sėkmingai.

66

67

Pirmi metai, kuomet Raceism Event’as prailgėjo beveik dvigubai. Jau nuo ketvirtadienio Vroclavo stadione rinkosi petrolhead’ai iš visos Europos, kurių šiais metais buvo deklaruojama 1000 vienetų. Ir aš ten buvau, alų midų gėriau, per seilę varvėjo…

68

69

70

Tiesa. Niuansėlis. Pirmas tolimesnis išvažiavimas. 800km pasiekta be jokių gedimų ir nesklandumų, bet va, per paskutinius 10km, nuo viešbučio iki stadiono, nuostabiausiais Vroclavo keliais, ką reikia padaryti? Taip, sudeginti nafik galines arkas…

71

Pasakysiu viena, eikit šikt visi tie, kas čia postringauja, kad oras for pussy’s ir etc. Kiekvieną sezoną persidažinėt mašina ir keisti dugne sutriestas dalis? Really? Per senas aš jau šitam mėšlui…
Galingai atbuvus ilgąjį savaitgalį Vroclave, laikas judėti namo. Kelionė namo liūdna tikrai nebuvo. Pirmą kartą, per gal kokių 6-7 metų trip’ų istoriją, mane pagaliau aplanko gedimų šmėkla. Ok, vieną kartą buvo pradurta padanga, bet nieko daugiau. Taigi, ramiai cruizinant Lietuvos link, likus ~60km iki Varšuvos, veidrodėlyje pamatau balta dūmų debesį. Ta sekundės dalis, kuri atrodo kaip gera valanda, kai per ta laiką galvoje šauna kokius 20 klausimų, sprendimų ir variantų, kas ir kodėl. Ragas varikliui? Ragas turbakams? Degam? Pyst į spidometrą – verdam. Stojam, žiūrim ,kas nusprogo. O nusprogo antifrizo šlanga, kuri paduoda aušinimą į turbą, ir visas išsitaškė po verdančius turbakus ir variklį. Ir čia vėl mano kaltė, nes su ta šlanga, dar prieš gerus metus, jau teko susitikti, pabendraut; tam kartui greit susitvarkiau ir sakiau, kad garaže būtinai reikės pasikeisti į naują. Pasikeičiau? Kaip matote ne. Iškrito visai iš galvos šitas darbas. Ok, problema paprasta ir aiški, bet nelabai yra sprendimų. Sekmadienio vakaras, mes kažkur viduryje Lenkijos laukų. Aplink nei parduotuvių, nei miestų. Viena degalinė, kuri turi tik aušinimo skysčio. Varšuva kaip ir netoli, bet ką sekmadienio vakarą tu rasi veikiančio… Ir čia likimas pasibeldžia į tavo langus. Praėjus kokiai valandai, prie mūsų privažiuoja random lenkas su bulka. Sako, gal kažkas atsitiko? Gal padėt? Jo, atsitiko, va šlangos reikia. Ok sako, aš už 20km nuo čia, garaže turiu tokią pat zetkę, galiu jums duoti šlangą, kad grįžtumėte į LT. Really??? Viduryje Lenkijos laukų, random žmogus, kuris visai šalia turi tokią pat Z – taip būna? Ir esmė, kad prieš sugendant, aš sugrybavau ir nuvažiavau kitu keliu, nei rodė navigacija ir po kokių 10km įvyko gedimas! Netikėti likimu? Aš praktiškai garantuotas, kad sugedus viduryje Vilniaus, šūdo rastum šalia pas kažką besimėtančių detalių Zetkei…. Lekiam pas lenką į trobą, paimame reikiamą dalį, susitvarkom Ledi ir toliau sėkmingai pasiekiam namus.

72

Dėl migracijos, atstumo ir laiko stygiaus, šiais metais taip ir nepavyko daug kur sudalyvauti. Taip, tradiciškai buvo aplankytas Chill & Grill.

73

74

Aišku, labai ir nesiplėšiau dalyvauti visur su Z, nes jau pakankamai visiems žinomas ir atsibodęs build’as, kurį šiais metais keitė tik kosmetiniai potėpiai ir kurie nebuvo iki galo išbaigti, taip, kaip aš įsivaizdavau. Nekliedėsiu, eilinį sykį, apie tai, kad dabar jau viskas, kad migdau ir ilgam, bet gal jau pakaks jai vaidentis Lietuvoje, reikia pailsėti nuo šios rinkos. Didelis Ačiū Visiems, kas prisidėjo ir stipriai padėjo, kad ji išvažiuotų šį sezoną iš garažo. O aš prižadu, ties ja viskas nesibaigs. Laukia nauji garažo gyventojai ir nauji projektai, kurių blevyzgomis ir toliau kankinsiu Jus.

PEACE!!!

88

MODE LIST

- ENGINE
- JDM VG30DETT engine.
– 2x Jim Wolf Technology 700BB Sports 700+HP ball bearing turbo.
– 2x AMS Motorsports Max Flow TT Exhaust Manifolds.
– 2x AMS Motorsports 3.0” Downpipes.
– 2x Greddy type RS Blow off valves.
– Nistune Ecu.
– FM Intercooler.
– Driftworks 52mm radiator.
– ACT Ceramic clutch.
– Wiltec oil cooler.
– Deatchwerks 750cc injectors.
– AEM Fuel pressure regulator.
– Custom 2x 3inch exhaust.
– 2x Simons round silencer boxes.
– 2x Megan Racing Muffler exhaust M-GT turbo

- CHASSIS
- D2 Racing Sports Coilover kit.
– AMS Motorsports front strut tower Brace.
– AMS Motorsports Rear strut tower Brace.
– Driftwors tension rod.
– Driftworks traction rod.
– Driftworks camber arms.
– Driftworks HICAS eliminator kit.
– Driftworks rear upright and control arm poly bushes.
– Energy Suspension steering rack poly bushes.
– Energy Suspension front sway bar poly-bushes.
– Japspeed rear lower adjustable control arms.
– Japspeed front lower adjustable control arms.
– AMS Motorsports adjustable front upper control arms.
– K-Sport 8-pot Brake Calipers+Two 330mm vented Grooved front discs.
– Centric performance rear drilled brake discs.
– Work VS-XX 18′
Front 18×9
Rear 18×10,5

- BODY
- Repainted to Lamborghini Giallo Corona color.
– OEM Nissan JDM Nismo JSPEC Front bumper.
– Front bumper fog lights scoops.
– OEM Front JSPEC corner dummy light units.
– Custom side skirts.
– Custom rear spoiler.
– Nismo JDM Tail Lights.
– G.R.A.M.S Styling Kevlar GT spoiler.
– G.R.A.M.S Styling Kevlar Custom GT Wing legs.
– G.R.A.M.S Styling Kevlar side skirts extensions.
– G.R.A.M.S Styling Kevlar Custom front bumper splitter.

- INTERIOR
- Nardi Torino Classic steering wheel.
– Corbeau RRS Low Base seats.
– AEM Air- fuel ratio gauge
– AEM oil temperature gauge
– AEM Tru boost EBC
– JDM Speedometer.

83

82

81

76

79