NISSAN 300ZX

VIRSELIS

Visuomet  norėjosi  turėti, kažką nekasdieninio, įdomaus . Kad kas nors prieš 20 metų būtų pasakęs,jog  šis, tuoj legenda tampsiantis automobilis atsidurs mano rankose? Tikrai būčiau parodęs pirštu per smilkinį.

Belandžiojant  interneto  platybėse ir ieškant  naujo garažo gyventojo, vieną dieną akys užstrigo už  Z. Tai buvo 1993m gamybos  Nissan 300zx. Pasidomėjęs apie jo priežiūra, eksploatacijos savybes – kaštus ir kitus niuansus,  nutariau pabandyti .

10 11

Trumpai apie patį modelį:

Nissan 300zx Z32 Twin Turbo 2+2.

Pirmas vaizdas teigiamo įspūdžio nepaliko: Atsilupę dažai, matine spalva tapęs kėbulas. Iš salono beveik nieko nelikę. Aišku buvo tai, kad buvę savininkai nebuvo dideli auto mylėtojai.  Vis dėlto automobilio kaina įtakojo mano apsisprendimą. Ir štai jis atsidūrė mano garaže.

Pagrindiniai planai buvo apsitvarkyti kebulą, atnaujinti spalvą, sutvarkyti saloną, užmauti patrauklesnius ratlankius.

Pasidžiaugus kelis mėnesius  baigėsi šilti orai ir automobilis buvo užmigdytas žiemos miegu. Tik vat aš niekaip negalėjau  ramiai žiemoti neprikišęs rankų prie jo. Nupirkau naujus “MDU” reguliuojamo auksčio/kietumo coiloverius ir naujus ”XXR Racing” vasarinius batus.

14 13

Bet to buvo negana. Internete prisiskaitęs informacijos, nutariau prikišti nagus prie automobilio techninių savybių. Štai tada viskas ir prasidėjo. Daug darbų, bemiegės naktys, nervų kibirai.

15 16 17 18

Pabaiga  buvo planuojama iki pavasario ir atšilus orams išvažiuoti į dienos šviesą. Bet kaip sakoma: nori kaip geriau, gaunasi kaip visada. Na ir vasarai einant į pabaigą pagaliau, nors ir ne iki galo pabaigtas, bet jau važiuojantis  jis išvydo dienos šviesą.

19 20 21 22 23

Darbų ir dalių sąrašas:

Išorė:
1. Perdažyta i “ BMW Cosmoschwarz” spalva (like sentimentai nuo cd )
2. “XXR Racing” R18 ratlankiai. Priekis 9J ET20 Galas 10.5J ET25
3. Užtamsinti visi langai 15%
Variklis:
1. Stock’iniai IC pakeisti i “Wiltec” dideli IC.
2. Keramikinė sankaba.
3. “Fujita” oro filtrai x2.
4. “Mantini” Blow off valve x2.
5. N1 tipo bakeliai pakeisti i“3A Racing” bakelius x2.
6. Visi naujai diržai ir įtempėjai.
7. Stock’inė išmetimo sistema pakeista i nerudyjančio plieno vamzdyną. Skersmuo: 60mm x2.
8. Sumontuotas IC nerudyjančio plieno vamzdynas .Skersmuo:60mm.
9. Pakeisti visi slėginiai vakumai i silikonus.
10. Plonas radiatoriaus ventiliatorius 2400w
11. “Valvoline Racing VR1″ 10w60
12. “Valvoline” Max life antifrizas.
13. “AU Technni” boost gauge.
14. “AU Technni” tepalo temperaturos gauge.
15. “AU Technni” tepalo slėgio gauge.
16. Naujos turbinos Garret m24 x2
17. ‘Hansa flex’ Armuoti turbinų vamzdeliai
18. Platininės žvakės.
19. Naujas starteris.
20. ‘Exide’ naujas akumuliatorius.

Važiuoklė:
1. “PowerFlex” traukių antgaliai.
2. “Brembo” Priekiniai stabdžiu diskai.
3. “Brembo “ Priekinės stabdžių kaladėlės.
4. “JapanParts” galinės stabdžių kaladėlės.
5. “MDU” reguliuojamo auksčio/ kietumo coiloveriai.
6. Rear upper camber arms kit.
7. Rear traction arms kit.
8. “Ferodo Racing” stabdžių skystis.

24 25 26