BAGGED AUDI A4 S-LINE

Audi virselis

Niekada nebuvau didelis VAG gerbėjas. O pirmas susipažinimas su Audi, buvo labai nevykęs.  Nupirkta Audi A4 Avant B5, kėbule su  2.6 V6 benzinine širdele. Tačiau labai greitai buvo jos atsisakyta ir galutinai nuspręsta, kad VAG’as tikrai ne man, ir daugiau aš nenoriu jų turėti.

Bet vieną vasarą teko pabūvoti “VAG EVENT” renginyje, Lenkijoje. Visą savaitgalį praleidęs tarp nerealių VAG’u, pabendravęs su jų savininkais, garsiai pasakiau ir sau prisižadėjau – reikia VAG’o! Nesvarbu kokio! Ir kitais metais grįžt į “VAG EVENT” jau ne kaip žiūrovui! Tikslas buvo užsibrėžtas, reikėjo  rasti automobilį. Ir štai, visai greitai, kaip žinodamas, išlindo skelbimas su visai patraukliu variantu. Ir vėl Audi ir vėl B5. Tik komplektacija, variklis ir metai buvo kiti, nei pastarojo.  Nutariau dar kartą pabandyt surizikuoti.

Automobilis buvo parduodamas Kaune. Kaina nebuvo maža, tačiau savininko teigimu stovis idealus ir nėra prie ko prisikabinti.

Šokau į mašiną ir nulėkiau žiūrėt, kaip ten viskas iš tikro. Realybėje nebuvo visiškai taip, kaip telefonu pasakojo savininkas. Salonas aprankiotas, kondicionierius neveikia, informacinio ekrano pikseliai pabėgę, kėbulas pabrozdintas. Bet stipresnių bėdų ir defektų -nepastebėta. Sukirtus rankomis, automobilis parvažiavo į Vilnių ir apsigyveno mano garaže.

Taigi trumpai

AUDI A4 AVANT B5 1.8T 2000M.

PILNAS ORIGINALUS S4 PAKETAS.

ORIGINALŪS RONAL R18 8J RATLANKIAI.

ORIGINALI “BOSE” APARATŪRA SU “AUDI SIMPHONY” MAGNETOLA IR  6CD KEITIKLIU.

ŽEMINTA VAŽIUOKLĖ. (TRUMPO ŠTOKO AMORTIZATORIAI SU EIBACH SPYRUOKLĖMIS ).

1s 2p 3p

Vizija jau buvo aiškiai žinoma, tad nieko nelaukiant prasidėjo reikiamų dalių paieškos.

Nupirktas naujas spidometras.

4s

Nupirktas SEAT CUPRA R priekinis lip’as.

5p

Naujai persiųtas S4 vairas.

6p

Tuomet rastas labai geros būklės RECARO salonas.

7p

Nuvažiavus pasiimti salono,  nusišypsojo sėkmė. Tas pats žmogelis turėjo ir KW coilover’ių komplektą. Priglausti ir jie.

8p

Grįžęs pirmu reikalu moviau į garažą ir sumontavau važiuoklę. Vaizdo pasikeitimo tikėjausi didesnio, na bet yra kaip yra. Iki žiemos sueis.

9p 10p

Ilgai pasidžiaugt neteko. Greitai atėjo žiema. Buvo atgal sumontuoti amortizatoriai.

Nupirkti žieminiai ratai. RONAL R17 7J.

Estetinė būklė buvo prastoka. Tad greitai buvo imtasi atnaujinimo darbų.

11p 12p 13p

Na ir pora žieminių kadrų.

14p 15p

Belaukiant pavasario, darbai vietoje nestovėjo. Intensyviai ieškoma naujų vasarinių ratų. Labai sunku buvo išsirinkti. Šie automobiliai tikrai populiarūs, dropintų automobilių pasaulyje. O norėjosi kažko naujo, rečiau sutinkamo šiuose modeliuose. Netikėtai užmatyti LORINSER LM6 ratlankiai. Įlindęs į google paiešką ir įvedęs AUDI B5 AVANT LORINSER LM6, daug rezultatų negavau, tai pasirinkau šiuos ratus.

16p 17p

Primatuoti.

18p 19p 20p

Pamačiau, kad priekiui 8.5J žiauriai per mažai, tad nupirkti dar 2 9.5J ratai. Nu ir dar įdėtos į priekį 5mm rastafkės .

Nupirkto salono medžiaga netenkino, tad nuspręsta jį persiųti.

21p 37p 38p

Na ir užsakytas bene pagrindinis dalykas automobiliui-Oras. Nuspręsta  viso komplekto neužsakinėti, o susipirkti viską  atskirai.

Iš lenkų užsakytos pagalvės.

USA užsakytas kompresorius Viair 480CC.

USA užsakyti monometrai  VIAIR.

Nupirktas reciveris 5 galonų talpos.

Po ilgų, ilgų laukimų, pagaliau visos reikiamos dalys atkeliavo.

22p23p

Sumontuota sistema:

23p 24p 25p 39p

Keleta dienų pasidžiaugėm ir vėl kibom į darbus. Nuimti ir atiduoti perdažymui bamperiai.

26p

Pakeistos traukės, dėžės pagalvės, šarnyrai, diržai, tepalai. Išrinkti stabdžiai. Išardyti suportai, viskas išvalyta, perdažyta. Sudėti nauji stumokliukai, stabdžių kaladėlės, stabdžių diskai.

27p 28p

Na ir pagaliau atėjo tas momentas, dėl kurio vyko visi šie darbai.  Audi  VAG EVENT’e.

29p

Štai ir priėjom šios istorijos pabaigą. Užsibrėžtas tikslas pasiektas. Renginyje sudalyvauta. Pasidžiaugsim likusia vasara ir atėjus šaltąjam sezonui imsimės naujų projektų.

Pabaigai dar keletas foto.

30p 31 32p 33p 34p 35p 36p