ULTIMATE STANCE 2K15

VIRSELIS

Jau antrus metus iš eilės buvo proga apsilankyti UK stance’rių organizuojamame sezono uždaryme – ‘Ultimate Stance’. Pasigirsiu, kad šiais metais turėjau galimybę sudalyvauti dalyvio rolėje. Tačiau susiklosčius tokiai situacijai, kad CC iki renginio susirado naują šeimininką ir iškeliavo į naujus namus, lėkiau tik pasižiūrėti, ką gero UK stance’riai nuveikė per 2015 metus.
Kaip ir praeitais metais, WheelWhores komanda surinko krūva teisingų karietų, kurios sausakimšai užpildė visą lauko aikštelę ir 4 angarus, Telford Internacional centre.
OK. Pradėkim nuo pradžių. Atlėkiau gan vėlokai, tad nebuvo daug laiko klaidžioti ir apžiūrinėti kiekvieną stovintį automobilį. Keletas kadrų iš lauko aikštelės Show Off.
3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

113

114
Trumpai paklaidžiojęs po lauką, skubėjau į vidų. Ten juk sustatyti THE BEST OFF. Vaizdas viduje šiek tiek nustebino. Kaip pasakytų Delfi komentarų klaviatūros specialistai – eilinis „lavoninių kregždžių“ tūselis.
78

86

89

90

26

100

95

112
Ar tikrai lavoninių? OK. Nebuvo ten vien kregždžių tūsas. Buvo visko ir daug. Gal iškart trumpai apie bene didžiausią įspūdį palikusį projektą. Audi RS7 aprengta X-UK kompanijos sulipdytu LB – Perfomance stiliaus body kit‘u, užmautais DamnRaw Custom kaltiniais ratlankiais ir etc…
50
Beja, jei kas turit septinkę ir norit tokio body, atskaičiuojant 6500 svarų ir X-UK kolektyvas jums tokį sulipdys.
51

52

68

69

71

73

70
Mane visada žavėjo britų stance‘riai, kurie turbūt vieni iš nedaugelių pasaulyje, projektams pasirenkantys tikrai labai įdomius ir dažnai nematytus automobilius. Į šį faktorių atkreipiau dėmesį ir šiais metais. Chebra užvežė daug gerų oldschool‘ų.
1

16

18

19

20

61

64

67

72

85

91

92

96

99

36

37

40

47
76
Ir kaip be „Retro Rides“ kolektyvo, su jau daugeliui žinomais ir tikrai išskirtiniais oldschool‘ais.
57

66

59

60

62

65
Organizatoriai kiekivenais metais savo ekspozicijoje pastato neeilinį eksponatą. Šie metai- ne išimtis. Puikiai atrestauruotas ir ant žemės paguldytas Porsche.
81

79

82

83

41

42
Bmw E21. Pilnai restauruotas. Rotiform BM1 Custom dviejų dalių kaltiniai split‘ai. AirLift Perfomance važiuoklės sistema su daug custom perdarymų ir savininkė mergina. Teisingas derinys? Tikrai taip. Automobilio savininkė – Becky Evans, turi tikrai gerą skonį automobiliams.
38
Nė vienas WheelWhores renginys turbūt neįsivaizduojamas be teisingų ratlankių.
97

98

108

28

30

43

110

77

93

Taigi,kas naujo šiais metais? Kokios mados tendencijos, kokios naujos technologijos vyrauja 2015 metais? O šioje vietoje likau šiek tiek nusivylęs. Ieškodamas kur gi pamatysiu nematytą naują bombą,naujas technologijas ir naujas mados tendencijas, kurias britai dažnai diktuoja, turėjau gerokai pavargti, kol surasdavau tikrai išskirtinį, akį traukiantį projektą. Taip. Šiais metais ant bangos Custom splitai. Bet come on… UK jie dominavo ir anksčiau.
Praeitais metais pastebėjau, kad vis labiau populiarėja hidraulinė vaziuoklė.
116
Tada dar sau mintyse pasakiau, kad baigėsi orinių važiuokliu laikai. Jau kitais metais minimum 80% projektų bus su hidraulinėmis važiuoklėmis, bet deja. Bomba nesprogo. Galima sakyti, kad šiais metais jų pamačiau dar mažiau nei praeitais. O ir pati projektų kokybė stipriai pasmuko žemyn.
17

22

21

102

24

25

27

29

109

31

32

33

101

34

35

39

44

45

46

56

48

49

53

54

55

58

84

87

88

94

103

104

105

106

107

80

75

74
111
Reziumė- mano akimis lyginant praeitų ir šių metų dalyvius:
60% praeitų metų projektų, visiškai nepasikeitusių.
20% toks jausmas, kad buvo surinkta vien dėl automobilių skaičiaus.
15% naujų, nematytų įdomių aparatų.
5% Stiprių bombų.
Aišku negalima vertinti iš vieno renginio apie visą UK auto kultūrą. Ji yra neabejotinai stipri ir mano akimis tikrai lenkia europinę stance kultūrą. Tiesiog šioje vietoje lyginau tuos pačius renginius 2 metų laikotarpyje ir kokius skirtumus pamačiau.
Pabaigai noriu perduoti linkėjimus visiems tiems, kurie rėkia dėl renginio prieigose sukiojamų coilų.
115
PEACE ir iki greito ;)