Daily BMW M235i – Wheel Works Garage. Part 1

01

Hi visiems! Aaa… hmmm… Kaip visada sunku pradėti keverzonę. Gal todėl, kad šį kartą blevyzga visiškai kitokia, nei įprastai. Pirma rašliava, kurioje nepasakosiu apie eilinį Bum Bang fest’ą, nepasakosiu apie jau baigtus ar link finišo tiesiosios judančius garažo projektus. Gal pakalbėkim šiuo metu labai populiaria tema – priklausomybę.
Jau kurį laiką įtikinėjau save, kad jau gana. Laikas pagaliau suaugti ir rišti su visomis šitomis nesąmonėmis. Laikiausi gan ilgai. Jei nakalbant apie Lady Z smulkius krapštymųsis, tai nesiėmiau nieko jau daugiau nei metus laiko. (Gal galima į Gineso rekordų knygą kažkaip papult? ) Praktiškai jau mačiau šviesų rytojų, be tepalo kvapo, bemiegių naktų ir košmariškų sapnų. Ir ką Jūs galvojat? Ogi vieną dieną ėmiau ir paslydau, ant tų nelemtų įrankių dėžės…
Kas skaito mano nesąmones, turbūt atkreipė dėmesį, kad pastaruoju metu didžioji dalis manęs, mano muilinės ir reportažų buvo iš Užkalnio fanų šalies. Jau kurį laiką stebėjau, pyškinau, dalinausi su Jumis apie Petrolhead’ų gyvenimą Jungtinėje Karalystėje. Tyrinėjau aplinką, stebėjau vietinių petrolhead’u judėjimą, projektus, event’us. Kiek įmanoma bandžiau save atkalbinėti nelįsti į šitą balą… Bet, ta kodavimosi kapsulė neatlaikė ir sprogo… Su ta kapsule sprogo ir visi mano pažadai pakabinti kedus ant vinies. Su ta kapsule sprogo ir mano smegenys. Pats nežinau ką sugalvojau, bet nusprendžiau, kad reikia kažką padaryti už LT ribų.
OK. Judam prie reikalų. Tiksliau prie blevyzgos kaltininko.

3

Daug galvota, daug ieškota ir galų gale pasirinkta. Visų pretendentų į garažo gyventojo vietą gal nevardinsiu, bet pasakysiu tik tiek, kad buvo beveik išsirinktas VAG’as. (tiems kas žino mano ‘nuostabią’ draugystę su šios markės automobiliais, turbūt būtų nuvirtę sužinoję, kad vėl užlipau ant to paties grėblio ) Bet, paskutinę minutę viskas apsivertė aukštyn kojom, grįžo blaivus protas ir nupirktas BMW (Nepykit VAG Fanai. Nieko neturiu prieš Jus. Tiesiog mano karma niekaip nesusidraugauja su vag’ais ). Kodėl BMW? Gal todėl, kad per trumpą gyvenimėlį jau teko garaže turėti 6 vnt šios markės automobilių, ir iš visų- pavedė tik vienas. O gaaal todėl, kad kainos – kokybės, galimybių, performance dalių pasirinkimas daug prieinamesnis, nei pvz japso. Užtenka man vienos, pinigus ir nervus siurbiančios damutės. OK OK. Prisipažįstu. Ieškojau lengvesnio kelio (apie tą lengvesnį kelią dar papasakosiu vėliau :D ) Ir gaaal dėl to, kad pirmas darytas ‘stencas’ (jei taip galima pavadinti) buvo būtent BMW ! Tiems, kas gal nežinot, tai teko turėti linksmą kompaktėlį su 2.8 širdute.

16

Ok. Nekrypstam nuo temos. Ką gero mes čia turime. O turime BMW F22 M235i. Po kapotu įsitaisęs 3 litrų turbavas variklis. (Neišlipu aš niekaip iš trilitrainio su plaukiojančiomis sraigėmis zonos :D )

1

4

Iš gamyklos, jis išriedėjo su M Performance paketu.

8

9

13

7

6

Na ir turbūt sunkiausia, bet visiems įdomiausia dalis – Kas su ja bus? Kokie planai?

15

Šitoje vietoje prasideda visos linksmybės. Didžiausias klausimas – kuria linkme keliausim. Stance? Race? Daugiau perfomanco? Daugiau show off’o, o gal mixą? Static ar Bagged? Begalė klausimų ir minčių galvoje. Deklaruojama, kad variklis the same kaip M, bet tuo pačiu, not the same. Skiriasi stūmokliai, turbinos ir dar keletą smulkmių. Perkant net pavyko išbandyti M2. Situacija labai įdomi, nes žmogus šį automobilį pardavinėjo vien dėl to, kad nusipirko būtent M2. Trumpai. Testavimas buvo labai trumpas. Anksčiau neteko bandyti nė vieno iš šių modelių. Todėl negaliu labai objektyviai papasakoti apie skirtumus. Hmmm. Aaa… Nu net sunku pasakyti, ar jis iš tikro yra labai juntamas apart išmetimo garso. Abu automobiliai nepažįstami, todėl labai sunku pastebėti akivaizdžius skirtumus. Taip, išvaizda M2 daro savo, bet kas toliau…
Ok, grįžtam prie reikalų. Prašom Google pagalbos. Žiūrim kas, ką gero yra išgimdęs, kokių idėjų ir minčių paduos, kuria linkme man labiau patiktų judėti. A vat čia ir prasideda visos linksmybės. Ką tik rašiau, kad ieškojau tinginio mašinos, kad nereiktų daug sukt galvos dėl dalių prieinamumo ir etc? Tai dabar skaitykit kaip man tai pasisekė…
Pasirodo, ne gausiai kažkas kažką gimdo iš šio modelio. Pvz kalbant apie orines pakabas, tai nei AirLift, nei Accuair orinių pakabų setup’o jiems apskritai negamina. Airlifto gamyklos užklausus, net gavau prašymą, jog jei išeis kažką sukombinuoti Home made iš jų važiuoklių, jie būtų labai dėkingi, jog aš su jais tuo pasidalinčiau :D Kiek pavyko išnaršyti, tai radau vienintelį orinį antruką, kuriam bag’sus darė “KEAN Suspensions”. Bet daugiau, kažkokios info nėra. Ką jau žinau tikrai, tai kad tokio vaizdo, kaip tas orinukas, tikrai nebus. Kam įdomu, apie ką aš kalbu, tai susiraskit Google: First World Air Bagged Bmw 2 series. Laikui bėgant iškrito dar keli, kuriuose neva stovi Airlift air suspension’as. Bandau susisiekt su owner’iais. Atsakymas keliauja po šiai dienai…
Su ratais ne ką lengviau. Tiksliau su jų išmatavimais. Nauji BMW kažkaip nedraugiški nuliniams et’ams ir belekokiems pločiams. Toks įtarimas, kad inžinieriai, kūrę i3 ir F22 vienu metu ir bekurdami i3 gerai užtūsino. O atsigavę, užmiršo ties kurio automobilio važiuokle baigė… Vien žo… Bus sunku, bet kažką vistiek reikės gimdyti. Beja, jei ką, tai čia ‘19 ratai. Tikit?

14

Taip taip – ‘19. Aš kelis kartus žiūrėjau išmatavmus, nes galvojau, kad man pasivaideno :D

Ok. Planas toks. Pasivažinėjam, susidraugaujam, nieko nedarom. Žiūrėsim kas kaip… Tai va. Tas nieko nedarom gaunasi taip, kad po savaitės į duris pasibeldžia karboninis spoileriukas. Šiaip šitas mod’as buvo numatytas dar tuomet, kai dar neturėjau kišenėje BMW raktelių.

06

Labai gerai šioje vietoje pasitarnauja dantų siūlas – mėtos skonio.

05

07

08

Pagaliau akiai malonesnis vaizdas.

09

Kitas labai “stiprus” modas, irgi nebuvo ilgai lauktas. Nors nesu didelis gerbėjas šių reikalų, bet kelių naktų košmarinių sapnų privertė griebtis, bent laikinam situacijos taisymui.

010

15mm All Around spaceriai, kuriam laikui šiek tiek pataisys situaciją.

011

012

Vieną dieną šauna į galvą, kad reikia pratestuot šį, dar visai nepažystamą daiktą ilgesniame kelyje. Testui pasirenkamas nei daug nei mažai – 5000km kelias . UK-LT-UK

22

Apie kelionę daug nepasakosiu. Tik tiek kad, arba man taip pasitaikė, arba autobamai jau nebe tokie išsvajotieji, tiek savo kokybe, tiek savo greičiu…

23

33

Pirmas taškas LT – GR. Dar neišvažiavus iš salos, jau buvo užsakyta keletas naujų detalių.

013

Sekantis Stop’as – Insane. Reikia išsiaiskinti kaip čia kas gyva, ir kas bus…

014

Po nedidelio remap’o turim praktiškai stock’ą.

015

Ir aišku ateities planą, su šiokiu tokiu perfomance’o sąrašu:
*Performance decat turbo downpipe.
*Sport intake.
*Bigger intercooler.
* Fuel Pump.
Dar vienas pitstopas – pasikeisti padangas. Kažkaip netikėtai kelionėje galinės padangos pasibaigė. Safety first! Išsirinktos Dunlop SP Sport Maxx. Įdomumas tame, kad senosios Pirelli P Zero buvo identiškų išmatavimų, kaip ir pasirinktos naujosios, o bet tačiau… Ką reiškia tie išmatavimai, jei juos kiekvienas gamintojas daro kaip jam šauna į galvą? (ft gal akivaizdziai nesimato,bet real skirtumas akivaizdus ). Padanga ir platesnė ir aukštesnė…

021

Ok tuom ir baigsim viešnagę LT. O grįžęs iškart imuosi reikalų:
Nupirktas “Burger Motorsport Performance” intake’as.

016

Bėgam montuot.

017

Kad jau OEM plastikinis vamzdynas nelabai laiko, įsigyta “FTP Motorsport” Charge and boost pipe’ai.

019

Na ir pabaigai, palikau turbūt skaudžiausią dalį – ratus. Kaip ir minėjau blevyzgos pradžioje,kad BMW inžinieriai nelabai pasistengė su normaliu fitmentu, tad ilgai.. oi ilgai buvo ieškota ratų… Visiškai nevilčiai apėmus, paimtas viduriukas. Nauji – custom išmatavimų ratai, bus geriausias sprendimas. Užsakyta BC Forged LE72 split’ų komplektas. Su išmatavimais buvo taip: Ilgai naršius internete, ieškant kas telpa, supratau – internete telpa tik stock’as. OK . Man to nereikia. Bandom savaip. Negi nusiėmęs ratą, išsimatuosiu viską? Aišku ne. Iš akies primesta ir užsakyta 19’ 9,5J ET +40 All Around. Gamykla atsiunčia brėžinius:

24

Ir dar pasitiksina:

25

Ok, sakau. Viskas čia bus gerai :D Laukiam ratu… Po 3 savaičių el. pašto dėžutėje įkrenta laiškas, kad ratai jau pagaminti ir paruošti siuntimui. Oi laukiam laukiam tų svetelių.

26

Bet kai sulaukiam…. Suprantu kad turbūt pirmą kartą gyvenime prašaunu 100000km pro šalį… Situacija tokia: ratai tragiški. Ne kokybės, o vaizdine prasme. Iš dalies pats kaltas, nes užsakydamas išsirinenku visiškai tragišką spalvų derinį. Niekada – NIEKADA nedarykit brushed palangės, kai ji yra maža. Prie viso reikalo dar prisideda- centrų spalva, kuri buvo užsakyta BRUSHED BLACK TINT. Nežinau ,ar aš deltonikas, ar gamintojai, bet man ji totaliai neneša į juodą spalvą. Su gamintoju susisiekus, jis paaiškina, kad čia taip ir turi būti, nes tokia spalva gaunasi ir viskas čia gerai… Nu nžn kurioj cia vietoje gerai…

27

OK. suspalvom blogai. Bandom matuoti ir žiūrėti kokia situacija šioje parapijoje.

28

Ir situacija tokia, kad bmw pradeda užp… Nu kaip galima sugalvoti tokį automobilį, kuriam 9,5J ET+40 išorė lenda laukan, o ratas tiesiog neužsideda, nes vidinis barelis remiasi į amortizatorių???? What da F**k? Apie kokius pločius, ratus ir apskritai, apie kokį vaizdą apart R20 6J dar galima kalbėti? O tai gal todėl visi nauji autmobiliai išart gulasi po Wide body skalperiu? Gal visa bėda tame? Vien žo… Ratų klausimas išlieka didele rakštimi subinėje. Ką žinau tikrai, kad negalima užsisakinėti ratų, pasikliaujant tik paveiksliuku.

29

Reziume viso šito vargo: Norėjau paprasčiau. Gavosi kaip visada. Pasiduosiu? Aišku ne. Čia pats įdomumas tik prasideda. Suksim galvas, ką daryti su ratais. Toliau po truputi užsakinėjamos kėbulo apdailos dalys. Dar ne ką mažesni smagumynai laukia važiuoklės setup’o. Jau išsiaiškinta, kad antruką paguldyti ant oro, reikia surinkt komplektą iš kelių BMW modelių. Tik beliko išsiaiskinti, iš kurių tiksliai. Kam bus idomu – visi update’ai –> Wheel Works Garage

Peace!

31

32

30