GRAVITY Automotive Event 2k17

virselis

Šį kartą noriu pasidalinti įspūdžiais apie ‘Slammed.UK’ kolektyvo, jau antrus metus organizuojamą, kaip jie įvardijo – Premium Automotive Car show. ‘GRAVITY Automotive Event’ – pakankamai naujas ir turbūt daugeliui nelabai girdėtas renginys, gimęs praeitais metais. Po sėkmingo pirmojo blyno, ‘Slammed.UK’ komanda šiais metais užsimojo padaryti dar didesnį ir geresnį. Pats Brand’as ( jei taip galima pavadinti ) įkurtas 2013 metais, o įkūrėjas Jordan Clarke. Man patiko jo ideologija. ‘Slammed.UK’ neapsistoja ties vienu auto stiliumi. Čia puoselėjamos visos auto sritys. Drift, Stance, Old school, Retro, Race. Pagrindinė idėjos mintis – modifikuoti automobiliai.
GRAVITY Automotive Event – man taip pat naujiena. Praeitais metais neteko apie jį girdėti. Pasiskaičius info, rastą internete, nusprendžiau nulėkti pažiūrėti, kaip ten viskas iš tikrųjų.
Oficialiai renginio durys atidaromos 10:00 val. Vietoje buvome 9:30.

1

Vaizdas prie įėjimo davė suprasti, kad laukia ilga kelionė link įėjimo į vidų. Paskutinį kartą, tokią eilę teko matyti tik Ultimate Dubs. Atstovėję valandėlę, pagaliau pakliuvome į vidų.
Wow Wow Wow. Pirma salė ir pirmas įspūdis tikrai nustebino.

2

3

4

Kelias akimirkas peržvelgiu visus automobilius ir suprantu, kad čia bus tikrai kitoks event’as, su kitokiais, nematytais, stipriais projektais. Na ką, muilinė į rankas ir einam šaudyt medžiagos reportažui. Čia pat susiduriama su problema. Dalyvių skaičius neproporcingai didesnis patalpų dydžiui. Automobiliai sustatyti tarsi akropolio automobilių stovėjimo aikštelėje su tokiais minimaliais tarpais, kad daugelio jų, ne tik neišėjo nupaveiksluoti, bet ir apsikrovus muilinėmis prie kai kurių, net nebuvo galimybės prieiti. OK. Turim ką turim. Bandysim nors kažką nušauti.

5

6

7

8

9

10

11

12

Pima stotelė. Garbingiausioje vietoje, prie scenos pastatytas Steve Baggsy Biagioni drifmobilis. Nissan R35 GT-R. LB*Perfomance Body. Rotiform LHR Split wheels. Po kapotu nei daug nei mažai – 1000 AG.

15

Niekada nebuvau LB*Perfomance GT-R bodžio gerbėjas, bet šis… Galbūt todėl, kad build’as ruoštas sportui, o ne show off’ui… Tačiau neabejoju, kad daugelis show off’erių, tikrai tūrėtų pavydėti tokiam build’ui.

16

17

18

Šalia turim Akira Nakai meno šedevrą.

19

Nuomonę apie Akiros darbus esu sakęs jau ne kartą, tai šį kartą nuo komentarų susilaikysiu ;)

20

21

22

23

Gal iš karto pasidalinsiu, man labiausiai į akį kritusiais build’ais. Pirmasis ir viskiškai sick – BMW Z3. Atvirai sakau. Niekada neužkliūdavo akys už šio modelio. Kad ir koks build’as bebūtų, nu bet šis… Taip teisingai padaryto Z3 dar neteko matyti nei gyvai, nei Google. Iš pažiūros viskas kaip ir standartiškai. Ratai, dropas, spliteriai, spoileris. Šių dienų klasika. Bet kaip visa tai skoninga bendrame vaizde! Nei pridursi, nei atimsi.

24

25

26

27

28

Kitas favoritas, kurį pamačius, teko net googlintis, kad sužinot kas čia per modelis ir kaip jis atrodo stock – TOYOTA GANZA TURBO

29

Viskas padaryta labai skoningai ir kokybiškai iki smulkmės. Ok Ok . Yra vienas didelis minusas šiame automobilyje- salonas. Kaip pataikyta su išore, taip visiškai nepataikyta su interjeru. Kad negadinti apetito, salono nuotraukų nebus. Kam labai knietės sužinoti, kas ten taip baisu – Google Jums padės. Tikrai rasit šio GANZAIR projekto foto.

30

31

32

Vaikštant aplink automobilius pagaunu save, sustoju ir pradedu dairytis aplinkui. Blyyyn… Taigi visur aplink vien wide body. Stock’inio kėbulo reiktų gerai paieškoti. Šis virusas konkrečiai užkariavo visų petrolhead’ų smegenėlės. Žmonėms apsoliučiai nebegaila kėbulų. All For Fashion…

33

34

35

36

37

38

39

40

Į akis krito šis, John Player Special Look e92 M3 build’as.

41

Kodėl? Žinant, jog LB*Perfomance nepasižymi stipria body kit’ų surinkimų kokybe, šis modelis surinktas tikrai pakankamai kokybiškai. Taip pat nustebino tikrai kokybiškai padarytas kėbulo Wrapping’as.

42

43

44

45

Kalbant apie LB*Perfomance, uk atsovai taip pat buvo čia, turėjo savo stendą ir buvo atsivežę Demo car’us.

46

Liūdniausias momentas, kad visas tas Wide Body fashion’as, pas daugelį automobilių nelabai suderintas ir neišbaigtas iki galo. Matyti, kaip jų savininkai nori neatsilikti nuo mados klyksmo bet kokia kaina. Bet juk neužtenka nusipirkti wide body, užsidėti plačiausius ratus ir pasikabinti padangėje belekokį spoilerį… Juk turi būti visuma, išpildymas derėjimas vienas su kitu. Galų gale bendras vaizdas. Juk jei kostiumas madoje, tai nereiškia, kad jis gali būti 4 dydžiais per didelis ir kabėti kaip ant kaliausės gazdinančios varnas. Arba kokie aukštakulniai 16cm prie trijų joustelių ‘išeiginių’ kelnių turbūt irgi bendrame vaizde nelabai atrodo ane? Galima būtų pasiginčyti, jei tie visi mano galva neišbaigti automobiliai būtų STATIC.. Ten neišeina suverst, ten nebeišeina daugiau sudropint, ten rubina, ten lanksto arkas ir t.t. Bet juk čia viskas ant oro!!! Jopapa… Visą kėbulą darai ir neišgaudai galų… Cmonn…

47

48

49

50

51

52

53

Taip pat stipriai nusivyliau nauju Rotiform produktu. LSR-CAST 1 PIECE ratais. Chebra, Jūs ritmai? Iškepti visiškai cheap fake split’us ir dar su varžtukų skylių imitacija?

54

Tęsiant kalbą apie ratus. Patiko įvairovė. Nebuvo taip, kaip paskutiniu metu populiariausia ir dažniausiai būna: 60% rotikų, 30% WCI, 10% custom ir etc. Tikrai buvo visko ir daug. Aišku daug buvo gilių bliūdų.

55

56

57

58

59

60

61

62

Beja, jau nuo pirmųjų šių metų renginių UK, akivaizdžiai matosi, kad vietiniai labai pamėgo RADi8 brand’ą. Kažkada toks pat bumas buvo su 3SDM’ais. Su kiekvienu event’u, auto su šio brand’o set’ais, vis daugiau ir daugiau.

63

64

Patys RADi8 atstovai taip pat buvo čia įsirengę pavilijoną ir reklamavo savo produkciją. Taip pat buvo galima gyvai pačiupinėti jų naują, dar prekyboje nepasirodžiusį R8SD11C modelį.

65

Visą renginio plotą sudarė 2 dideli angarai ir didelė aikštė lauke, šalia jų. Lauke stovinčių automobilių nelabai sekėsi apžiūrėti, dėl nelabai palankaus oro. Bet turbūt nelabai ką ir praleidau…

66

67

68

69

70

Kitas angaras buvo kur kas didesnis ir kur kas daugiau užkimstas automobiliais. Tiesa, čia jau stovėjo žemiškesni projektai.

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

97

Iškart į akis krito nuotaikingas, ir tikrai skoningai padarytas Aygo. Net ir šitas spuogas gali žiūrėtis :D

98

99

Ai tiesa, dar pasiguosiu. Viduryje angaro užmatau svajonę – Godzillą.
100

Pirmas vaizdas – OSOM!!! Ir staiga akys pasrūva krauju, į galvą kala 5 barai spaudimo. Whaaat da F**K is that?

101

102

103

Kėbulas idealus. Darbo, laiko ir pinigų matosi įdėta tikrai daug. Bet ką čia po velnių veikia Japan Racing? Nu JBTVMT…. Automobilis kainuojantis daugiau už R35 GT-R (jau nekalbamnt apie jo dvasinę vertę), o ratai atsiprašant iš šiukšlyno??? Cmonn… Ir čia negali būti jokio pateisinimo, kad gal žmogus laukia ratų ar etc. Šitą patį automobilį jau mačiau balandžio mėnesį JAPFEST’e ir jis jau tada buvo su šiais ratais. Tuomet aš galvojau taip pat. Ok. Sezono pati pradžia. Gal dar nespėjo ratų susišaudyt, ar dar koks bug’as, bet Hell NO! Geras 40 min tryniausi aplink, tikėdamasis sulaukti savininko ir jo paklausti: WHY?? Deja nesulaukiau.
Aišku buvo ir daugiau tokių variantų, kaip pvz šis…

104

Bet mane labiausiai nuliūdino R34. Mano valia, atimčiau automobilį iš savininko už tokius bajerius :D
OK. Užteks man čia nusišnekėti. Reziumuojam ‘GRAVITY Automotive Event’.

105

106

107

108

109

110
Pats renginys, kaip ir daugelis renginių, vykstančių UK. Show off’as. Muzika. Jokio veiksmo. Dalyvių sukišta per daug. Tikrai nebuvo visi 100% bombiniai projektai, kad reikėtų spausti tokį sūrį iš turimos vietos. Bet overall – viskas labai gerai.
Labai patiko automobilių įvairovė. Pamačiau tikrai įdomių, naujų, dar nematytų projektų, kėbulų pasirinkimo prasme. Patinka man žmonių ideologija, kad norint iššauti, nebūtina pirkti šių dienų populiariausius, einamiausius kėbulus. Juk negražių automobilių nebūna. Būna tik skonio neturėjimas. Pamačiau tikrai įdomių automobilių, iš kurių tikrai niekada nebūčiau pagalvojęs, kad galima išgimdyti kažką įdomaus. Svarbiausia teisingas požiūris ir rankos iš teisingos vietos ;)
Taigi,dėl sio event’o specialiai skrist iš kitų kraštų nereikia, bet jei būsit UK ir turėsit galimybę kitais metais atvykti čia – taip ir padarykit.

PEACE!