SUPERCAR SUNDAY

25

Eilinis sekmadienio rytas. Kaip visuomet, vienoje rankoje kavos puodas, kitoje- pelė ir interneto naujienų scroll’inimas ieškant, gal kas nors, kur nors, ką nors sekmadienį veikia. Gal koks event’as ar meet’as? Hmmm… Tylu, ramu… OK. Nieko, tai nieko. Tada reikia kažkur nulėkti, nupaveiksluoti kokią fermą, karvę, medį ar landscape. Griebiu muilinę, šoku į vežėčias ir tiesiog, be jokio tikslo važiuoju aspidairyti po apylinkes. Bevažinėjant matau, kad turbūt nieko gero nepešiu šį tradiciškai, angliškai apsiniaukusį sekamdienį, bet! Žinot, kaip sakoma: jei tu nerandi nuotykių, tai jie tave suranda. Bevažiuojant prasilenkiu su Ferrari. Po kelių mylių dar vienas Ferrari. Aha… mėgsta čia vietiniai sekamdieniais į bažnyčią išsitraukti savuosius arklius. Dar po kelių mylių prasilenkiu su keturiomis riaumojančiomis geltonomis Lambo… Damn… Kažkas čia netaip… Reik suktis ir bandyti pasekti. Žinot kaip būna filmuose, kur faras, net ir ne tarnybos metu visada paklius į susišaudymą, arba kokiam medikui tiesiog einant gatve, šalia pradės gimdyti moteris :D Tame tiesos kažkiek yra :D Nuojauta manęs nenuvylė. Sekdamas paskui, privažiavau didžiulę automobilių eilę. Eilė ne eilinė. Ferrari, Lamborghini, Porsche, McLaren… Aha… Kažkas tikrai bus. Stojam į eilę ir velkames kažkokio tikslo link. Už 3 mylių ir 50 min judėjimo vėžlio žingsiu, pagaliau pasiekiamas tikslas . Sharnbrook Hotel & Vesuvio Restaurant. Pasirodo, šiandien šio viešbučio prieigose vyksta SuperCar Sunday meet’as.
52

42

62

11

Vienoje eilėje prisiparkavę kokių 20 Lamborghini, pradedant Countach, baigiant Aventador.
50

4

12

24

36

47

38

10

Pakilus ant kalnelio, pievutėje, lietaus debesyse deginasi dešimtys Ferrari.
40

57

58

20

21

Kiek atokiau, pasislėpę, niūriai stovi keli Aston Martin. Viena automobilių pardavimų kompanija savo stende reprezentuoja Alfa Romeo Gulia Quadrifoglio, kuri atvirai pasakius, visų Ferru Ir Lambo apsuptyje primena Žigulį…
Vienas įspūdingesnių ir dar gyvai nematytų mano akims eksponatų – Konigsberg Agera R.
55

Visą laiką vyksta judėjimas ir vienas po kito, nesustojant, į viešbučio teritoją įvažiuoja vis nauji Supercar’ai. Vienas iš jų – visai nesenai iškeptas McLaren 720s .
6

Jau senokai pastebėjau, kad šių dienų Porsche automobiliai praranda savo veidą… Aišku aš nekalbu apie klasikinus poršus. Šiame renginyje jų buvo tikrai daug, bet jie buvo pamiršti ir išstatyti laukymėje už event’o teritorijos ribų…
64

63

61

Prisipažinsiu. Niekada nebuvau didelis supercar’ų gerbėjas. Niekada apie juos giliai nesidomėjau ir nestudijavau. Taip – super technologijos. Taip – gražu ir TAIP – daug daug pinigų… Bet apsilankęs tokio pobūdžio renginyje galiu pasakyti drąsiai. Stebuklų pasaulyje nėra. Visi yra žmonės ir visi mirtingi. Neužtenka turėti neišsenkamas sąskaitas banke, ir garaže milijonų vertus automobilius. Vairavimo įgūdžių nenusipirksi už jokius pinigus… Kai žmogus, įvažiavęs, savuoju, atrodo tiesiai iš salono paimtu Aventador, į teritoriją sustoja, įjungia R ir, nors automobilyje yra parkavimo pagalba, jis sugeba atsitrenkti į paskui jį važiavusį ir sustojusį Ford Focus… Pasirodo, tai ne tik youtube filmukai. This is Real Life. Kuomet kitas, tokiu pat Lambo, kelias minutes bando tiesiai atbulas pajudėti 3 metrus, kad galėtu prisiparkuoti…(o jam per garsiakalbį organizatuorius rėkia – važiuok!!! Dar daug metrų – važiuok :D) Stop! O tai gal vis dėlto kažkas negerai su automobiliais, o ne jų savininkais? Negaliu Jums atsakyti į šį klausimą, nes deja, kolkas neteko vairuoti šių automobilių, bet prižadu, kai tai padarysiu – iškart Jums papasakosiu, kaip ten viskas yra iš tikrųjų.
18

17

23

49

48

Ta pati istorija ir apie autmobilių modifikavimus. Nesvarbu kokį automobilį ir už kokius pinigus modifikuoja. Ar tai antros kartos Golfas, ar tai naujausias Porsche. Visus juos modifikuoja mirtingi žmonės. Čia savo stendą įsirengusi firma – ‘Oakley Design’. Iškart akis patraukė Porsche 918 e-Hybrid. Man tai turbūt vienas tobuliausių šių dienų inžinierių ir dizainerių stebūklų. Nieko nei pridursi, nei atimsi. Taip, ‘Oakley Design’ jį dar šiek tiek padailino, ir tikrai skoningai. Tik turbūt labai skubėjo, nes surinkt atgal visko koybiškai nelabai pavyko…
33

51

32

Kitas Jų šedevras – Bugatti Veyron. ‘Oakley Design’ stipriai padirbėjo ties šiuo automobiliu. Padailino išorę, atsikratė svorio ir prikišo nagus prie ECU. Po remap’o šis automobilis turi 1600 AG. (Stock – 1200AG) Tokiu atveju, teptuku nudažyti ratai ir nesueinantis karbonas turbūt nebeturi didelės reikšmės. Bet kokiu atveju, automobilis atrodo tikrai įspūdingai.
5

30

28

31

Bene didžiausią ir geriausią įspūdį, iš viso autoparko, paliko taip pat ‘Oakley Design’ firmos atvežti 3 spuogeliai. Renault F1 Twizy. Superinis hardcore’inis electro spuogas. Thumbs Up!!!.
46

29

Ok. Prieinam prie visos šios keverzonės reziume. Renginys… Nu nesu as supercar’ų fanas, nesu… Todėl man labai sunku kažką objektyviai vertinti, kai akivaizdžiai matai, kad suvažiuoja statusas visuomenėje ir piniginės, o ne dėl tepalo ir benzino kvapo pakvaišę petrolhead’ai. Čia viskas kitaip…. Patys automobiliai, be ginčų – įspūdingi savo technologijomis, dizainu, kokybe, viskuo. O savininkai… Tokie pat žmonės kaip ir visi, mirtingi, mylintys, klystantys ir puoselėjantys savo žaislus ir autokultūrą.

3

8

9

13

14

15

16

19

22

26

27

34

35

37

39

41

43

44

45

54

53

59

60

PEACE!!!