MINT CADDY MK1

virselis

Gera diena!
Vėl grįžtu su blevyzgomis apie LT Petrolhead’ų build’us ir vėl su blevyzga apie dar vieną Caddy. Tik šį kartą pašnekėsim apie senosios kartos atstovą, o tiksliau apie Deivido garažo gyventoją, atkeliavusį iš Švedijos.

1

Deividui, tai nebe pirmas Vag’as. Jo garaže jau yra gyvenęs ne vienas, pirmos kartos VW Golf, tačiau visi ilgai neužsibūdavo. Pirminis Caddy likimo planas buvo panašus. Jis neturėjo ilgai užsibūti ir jau buvo pradėjęs ieškoti naujų namų. Tačiau Owner’is, karts nuo karto norėdamas juo pasivažinėti, greitai susidraugavo ir pakeitė savo nuomonę. Kaip sako pats Deividas, jį sužavėjo kėbulas, jo išskirtinumas. Kuomet paklausiau: Kodėl Caddy? Atsakymas buvo paprastas ir nuspėjamas:
“Hmmm kodėl Caddy, galbūt todėl, kad man visada patinka išsiskirti auto atžvilgiu. Caddy Lietuvoje yra labai mažai. Keli yra prikelti, bet stock, kiti dar “daromi,” bet neaišku, ar kažkada ir bus baigti, dėl dalių ir noro trūkumo. Ne taip kaip pvz: MK1 Golf. Jų kiekviename Show Off’e ar kokioje parodoje sutiksi bent po 2 ar 3, o aš norėjau turėti tai, kas retai sutinkama gatvėse.”
Juk tikrai ne kasdieną Lietuvos keliuose užmatysi tokį automobilį. Taip ir buvo nuspręsta pasilikti jį sau ir pilnai rebuild’inti. O darbų ties juo buvo tikrai daug. Kėbulas nebuvo idealiame stovyje. Išblukę dažai, daug trūkstamų dalių, pastoviai kaistantis variklis.

2

3

Po truputį prasideda darbai ir keliauja reikiamos dalys.

4

5

Buvęs keturlempis priekis keičiamas į dvilempį.

6

Minkšta panelė.

7

Persiūtos RECARO sėdynės.

8

Dugno restauravimo darbai.

9

10

Vienas įdomesnių projekto niuansų tas, kad šiame kėbule, gimtasis buvo- 1.6 litro, karbiuratorinis variklis. Variklis buvo su savo kaprizais. Pradžioje galvota apie pilną jo perrinkimą, tačiau vėliau šios idėjos atsisakyta. Klausimas buvo, kokį variklį vietoje šio apgyvendinti po Caddy kapotu. Aišku, daugelis turbūt iš karto pasakytu, kad tai tūrėtu būti – VR6 arba R32, kas bene dažniausiai pasitaiko šių dienų tokio tipo projektuose, tačiau Deividas šio varianto nenorėjo, dėl svorio balanso, bet kaip ir kiekvienas petrolhead’as, jis norėjo, kad automobilis “šiek tiek” važiuotų. O viso to sprendimas- įgrūsti 1.9 TDI variklį. Stock’inį? Aišku, kad ne :D Į kėbulą variklis įlipo jau turėdamas našesnius purkštukus, didesnę turbiną ir kitas, nebe gimtas variklio detales. Deividas prasitarė, kad po viso varikio programavimo darbų, tikimasi turėti 120-140kw, kas jį pilnai tenkintu, automobilyje, sveriančiame ~toną. Kai paklausiau: ar daug reikalų buvo perdaryti iš benzino į dyzelį, Deividas atsakė: Niekas nėra sunku, kai rankos dygsta iš teisingos vietos :D

11

12

Kitas labai įdomus aspektas – kėbulo spalva. Automobilio spalva, jį nupirkus, kažkiek priminė mint, tačiau tai nebuvo ta spalva, kurios norėjo Deividas. Jau projekto pradžioje jis žinojo, kad nori ryškios, mėtinės kėbulo spalvos.
“Mint spalva gimė iš to pačio noro, kad mašina trauktų akį ir būtų pastebima, bet kur ir iš bet kur. Automobilis buvo nupirktas su kažkokia spalva, kuri buvusi šalia mint. Tiesiog buvo išblukus ir labiau žalia. Tad kažkaip pradėjęs projektą nusprendžiau, jog noriu, kad jis būtų mėtinis. Tuomet prasidėjo dažų paieškos. Dauguma dažų gamintojų, pasakius, kad noriu mėtinių dažų, kišdavo mėlyną arba žalią spalvą. Šį klausimą išspręsti padėjo draugas Tomas, kuris dirba tą darbą ir pasakius, ko noriu, nesunkiai pagamino norimą spalvą”

13

14

Taip pat neįmanoma nepastebėti ‘traktorinio’ išmetimo. Ši mintis gimė perdarant važiuoklę. Originalus vamzdis maišėsi visur ir kliuvo. Pirma mintis, išmetimą daryti per šoną ties automobilio viduriu, bet į pagalbą pasikvietęs Google ir užmatęs porą dailiai padarytu kaminų, nusprendė kažką panašaus gaminti ir pas save.

15

16

Pilnai restauruojamas salonas.

17

18

19

Dar vienas malonus akiai akcentas ir labai derantis prie to laikotarpio pikapų – medis bagažinėje. Ši medienos mintis gimė iš USA projektų.
“Daug domėjausi, ieškojau info, kaip įdomiau ir išskirtiniau pagaminti projektą. Radau pora tikrai gerų Caddy projektų su medžiu. Kadangi, Lietuvoje niekas nieko panašaus nebuvo pasidaręs, nusprendžiau būti pirmasis ir padaryti tai saviškiam”.
Naudojamas medis – ąžuolas. Bagažinės apdailų gamybos procese, taip pat teko paprakaituoti. Pradedant ilgais žaidimais su išmatavimais, pjovimais, baigiant lako parinkimais,4-5 lakavimais, impregnavimais ir etc…

20

21

22

Atėjo ratų eilė. Čia Deividas mažiausiai jaudinosi, tačiau, niekada nebūna viskas paprasta. Ratai- BBS RF, kurie tokiam pačiam Caddy tilpo idealiai, Deividui buvo sulindę arkose ir jam prireikė 1,5cm adapterių, norint kad šie atsistotų reikiamoje vietoje. Pasigilinęs į savo turimą važiuoklę, išsiaiškino, kad automobilyje sudėta MK2 važiuoklė. Ir ji skiriasi. Greitai gauti Caddy važiuoklę, nėra taip paprasta, tad kolkas bus adapteriai ir vyks originalios Caddy važiuoklės paieškos.

23

24

25

26

Prie automobilio rebuild’o Deividas praleido beveik 2 metus. Kaip pats sako, su daug nervų ir keiksmažodžių. Bet, ar gi pas petrolhead’us kada nors būna kitaip?

27

28

29

30

Pirmi test drive prasidėjo visiškai nesenai, sezonui jau einant į pabaigą. Kiek dar leis lietuviškos oro sąlygos, bus stengiamasi kuo daugiau važiuoti, žiūrint kokie galai išlys ( visiškai natūralu, kad jų visada išlenda po tokių rebuild’ų ), tam, kad šaltuoju metų laiku būtų galima išgaudyti visas nepageidaujamas muses ir kitais metais drąsiai ir užtikrintai startuoti, kartu su šiltuoju sezonu. Kiek man žinoma, darbų prie šio Caddy nusimato dar nemažai. Išorė keisis mažai, bet savininkas turi slaptus planus kitam sezonui, kuriuos laiko paslaptyje. Nieko. Laiko turim – pakentėsim. :)

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

Jėgelė, kad žmonės nemiega ir juda savo garažuose. Juk Lietuvoje turim tikrai daug petrolhead’u, pas kuriuos rankos auga iš teisingos vietos, svarbiausia nepaslysti ant supuvusio banano, o eiti teisinga linkme.

PEACE

44